پرسشنامه راهبردهای يادگيری


پرسشنامه راهبردهای يادگيری


  • عنوان فارسی: پرسشنامه راهبردهای يادگيری
  • عنوان انگلیسی: پرسشنامه راهبردهای يادگيری
  • زبان ابزار: فارسی
  • کلمات کلیدی:
  • کاربرد: سنجش راهبردهای شناختی و فراشناختی
  • سازنده: ابوالفضل کرمی
  • سال ساخت: 1381
  • تعداد سوال: 86
  • زیر مقیاس: شناختی 46 سئوال- فراشناختی 37 آيتم
  • نحوه اجرا: قلم وکاغذی -جمعی –فردی- خود گزارشگر
  • نحوه نمره گذاری: نحوه نمره دهی به روش ليکرت از صفر تا 9
  • رفرانس: ( کرمي1381)کرمی، ابوالفضل. تدوين ابزار سنجش راهبردهای يادگيری و خلاقيت در بين دانش آموزان دوم متوسطه شهرستان مينو دشت- پايان نامه کارشناسی ارشد- دانشکده روانشناسی و تربيتی دانشگاه علامه طبا طبائي1381.
  • آزمون مرجع: پرسشنامه راهبردهای يادگيری
  • عنوان: اصلي
  • پایایی - اطلاعات آزمون باز اطلاعات آزمون: دارد
  • توضیح پایایی - اطلاعات آزمون باز اطلاعات آزمون: پايايي باز آزمايي= 98/0 ( كرمي1381)كرمي، ابوالفضل. تدوين ابزار سنجش راهبردهاي يادگيري و خلاقيت در بين دانش آموزان دوم متوسطه شهرستان مينو دشت- پايان نامه كارشناسي ارشد- دانشكده روانشناسي و تربيتي دانشگاه علامه طبا طبائي1381.
  • پایایی - آلفای كرونباخ: دارد
  • توضیح پایایی - آلفای كرونباخ: ضريب آلفاي كرانباخ= 94/0 ( كرمي1381)كرمي، ابوالفضل. تدوين ابزار سنجش راهبردهاي يادگيري و خلاقيت در بين دانش آموزان دوم متوسطه شهرستان مينو دشت- پايان نامه كارشناسي ارشد- دانشكده روانشناسي و تربيتي دانشگاه علامه طبا طبائي1381.
  • توضیحات دیگر: 0